Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Józefa Wybickiego w Grójcu

Wyszukiwarka

Zapraszamy do udziału w konkursie profilaktycznym "Kleszczom mówimy stop"

 

Jeżyli chcesz żyć w zgodzie z przyrodą i cieszyć się dobrym zdrowiem – zaprzyjaźnij się z zasadami profilaktyki i żyj z nimi za pan brat!

 

           REGULAMIN PROFILAKTYCZNEGO KONKURSU

    NA WYKONANIE ULOTKI INFORMACYJNO- EDUKACYJNEJ

                    „ KLESZCZOM MÓWIMY STOP”

 

       Postanowienia ogólne:

 

       * Organizator Konkursu: PSP nr 2 w Grójcu

       - Marzena Bień- nauczyciel biologii i chemii,

       - Małgorzata Łazowska- nauczyciel biologii.

      * Konkurs adresowany jest do uczniów klas szóstych PSP nr 2 w Grójcu.

 

       Cele konkursu:

 

       Kształtowanie postaw prozdrowotnych i proekologicznych wśród młodzieży.

       Rozbudzanie zainteresowań biologicznych ze szczególnym zwróceniem uwagi na życie pajęczaków.

       Świadoma profilaktyka chorób odkleszczowych.

       Promocja szkoły w środowisku lokalnym.

 

      Warunki konkursu:

 

       Udział w konkursie jest dobrowolny.

       Warunkiem przystąpienia do konkursu jest opracowanie i przygotowanie ulotki dowolną techniką plastyczną.

       Ulotka powinna zawierać hasło promujące, treść merytoryczną oraz propozycję graficzną.

       Projekt ulotki powinien być wykonany na kartce w formacie A4. Dopuszczalne są prace składane ( zawierające 2 kartki).

       Na rewersie pracy konkursowej należy umieścić dane autora:

- imię i nazwisko,

- numer klasy,do której uczęszcza.

       Każdy uczestnik powinien dostarczyć do Organizatora konkursu tylko jedną ulotkę, która nigdy wcześniej nie była publikowana.

       Wykonane ulotki należy dostarczyć do 06.03.2025 r.

 

       Przebieg konkursu:

 

       Prace konkursowe oceniają członkowie Komisji Konkursowej.

       Komisja Konkursowa oceniać będzie:

-  profilaktyczny przekaz treści,

-  zawartość merytoryczną,

- kreatywność , oryginalność i pomysłowość,

- formę estetyczną pracy,

- szatę graficzną.

       Komisja Konkursowa przyzna trzy nagrody główne. W przypadku wyrównanego poziomu prac komisja zastrzega sobie inny sposób przyznawania nagród. Dopuszcza się dodatkowe wyróżnienia prac.

       Werdykt jury zostanie ogłoszony na stronie szkoły – 14.03.2025r.

       Nagrodzone prace konkursowe zostaną wyeksponowane na wystawie pokonkursowej oraz umieszczone na stronie szkoły.

       Wszelkich informacji dotyczących przebiegu konkursu udzielają panie: Marzena Bień i Małgorzata Łazowska.

 

Postanowienia końcowe:

 

       Prace konkursowe nie ulegają zwrotowi i zostają do dyspozycji Organizatora.

       Osoby biorące udział w konkursie wyrażają zgodę na przetwarzanie przez Organizatora swoich danych osobowych.

       Udział w konkursie oznacza wyrażenie zgody na warunki określone w regulaminie.

       Zgłoszenie do konkursu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody przez prawnego opiekuna uczestnika na przetwarzanie jego danych osobowych i publikację wizerunku wyłącznie w celach realizacji, dokumentacji i promocji konkursu.

       Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany w regulaminie, jeżeli nastąpi taka konieczność oraz prawo ostatecznej interpretacji powyższego regulaminu.

 

Terminy:

 

       Wykonane prace konkursowe należy dostarczyć do 06.03.2025r.

       Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 14.03.2025r.

 

ZAPRASZAMY  DO UDZIAŁU W  KONKURSIE -  CZEKAJĄ NA CIEBIE NAGRODY!

 

 

 

Facebook.com X.com

Zobacz również