Jeżyli chcesz żyć w zgodzie z przyrodą i cieszyć się dobrym zdrowiem – zaprzyjaźnij się z zasadami profilaktyki i żyj z nimi za pan brat!
REGULAMIN PROFILAKTYCZNEGO KONKURSU
NA WYKONANIE ULOTKI INFORMACYJNO- EDUKACYJNEJ
„ KLESZCZOM MÓWIMY STOP”
Postanowienia ogólne:
* Organizator Konkursu: PSP nr 2 w Grójcu
- Marzena Bień- nauczyciel biologii i chemii,
- Małgorzata Łazowska- nauczyciel biologii.
* Konkurs adresowany jest do uczniów klas szóstych PSP nr 2 w Grójcu.
Cele konkursu:
• Kształtowanie postaw prozdrowotnych i proekologicznych wśród młodzieży.
• Rozbudzanie zainteresowań biologicznych ze szczególnym zwróceniem uwagi na życie pajęczaków.
• Świadoma profilaktyka chorób odkleszczowych.
• Promocja szkoły w środowisku lokalnym.
Warunki konkursu:
• Udział w konkursie jest dobrowolny.
• Warunkiem przystąpienia do konkursu jest opracowanie i przygotowanie ulotki dowolną techniką plastyczną.
• Ulotka powinna zawierać hasło promujące, treść merytoryczną oraz propozycję graficzną.
• Projekt ulotki powinien być wykonany na kartce w formacie A4. Dopuszczalne są prace składane ( zawierające 2 kartki).
• Na rewersie pracy konkursowej należy umieścić dane autora:
- imię i nazwisko,
- numer klasy,do której uczęszcza.
• Każdy uczestnik powinien dostarczyć do Organizatora konkursu tylko jedną ulotkę, która nigdy wcześniej nie była publikowana.
• Wykonane ulotki należy dostarczyć do 06.03.2025 r.
Przebieg konkursu:
• Prace konkursowe oceniają członkowie Komisji Konkursowej.
• Komisja Konkursowa oceniać będzie:
- profilaktyczny przekaz treści,
- zawartość merytoryczną,
- kreatywność , oryginalność i pomysłowość,
- formę estetyczną pracy,
- szatę graficzną.
• Komisja Konkursowa przyzna trzy nagrody główne. W przypadku wyrównanego poziomu prac komisja zastrzega sobie inny sposób przyznawania nagród. Dopuszcza się dodatkowe wyróżnienia prac.
• Werdykt jury zostanie ogłoszony na stronie szkoły – 14.03.2025r.
• Nagrodzone prace konkursowe zostaną wyeksponowane na wystawie pokonkursowej oraz umieszczone na stronie szkoły.
• Wszelkich informacji dotyczących przebiegu konkursu udzielają panie: Marzena Bień i Małgorzata Łazowska.
Postanowienia końcowe:
• Prace konkursowe nie ulegają zwrotowi i zostają do dyspozycji Organizatora.
• Osoby biorące udział w konkursie wyrażają zgodę na przetwarzanie przez Organizatora swoich danych osobowych.
• Udział w konkursie oznacza wyrażenie zgody na warunki określone w regulaminie.
• Zgłoszenie do konkursu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody przez prawnego opiekuna uczestnika na przetwarzanie jego danych osobowych i publikację wizerunku wyłącznie w celach realizacji, dokumentacji i promocji konkursu.
• Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany w regulaminie, jeżeli nastąpi taka konieczność oraz prawo ostatecznej interpretacji powyższego regulaminu.
Terminy:
• Wykonane prace konkursowe należy dostarczyć do 06.03.2025r.
• Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 14.03.2025r.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONKURSIE - CZEKAJĄ NA CIEBIE NAGRODY!